Pokiaľ má zakúpený produkt vadu, zašlite prosím fotografie vady s popisom a číslom objednávky na náš e-mail vrátane informácie, ako si prajete reklamáciu vyriešiť. Priložte tiež svoj telefónny kontakt.
Reklamácia a odstúpenie od zmluvy
Milí zákazníci,
snažíme sa vždy maximálne predchádzať akýmkoľvek reklamáciám. Naše výrobky starostlivo kontrolujeme a usilujeme sa o to, aby sme nemali žiadne reklamácie. Veľmi nás totiž mrzí akákoľvek komplikácia, ktorá by vám mohla spôsobiť stratu času.
Vrátenie alebo výmena produktov
Pri nákupe na www.decoLED.sk máte nárok v priebehu 14 dní od dátumu nákupu na vrátenie tovaru. Podmienkou je, aby výrobok bol nepoužívaný, nepoškodený a v pôvodnom balení.
Náklady na zaslanie tovaru späť podľa platnej legislatívy znáša kupujúci. Formulár pre odstúpenie od zmluvy nájdete v spodnej časti tejto stránky.
Adresa pre vrátenie tovaru:
DECOLED s.r.o. (Vianočný dvor)
Kladenská 37, 252 61 Dobrovíz, ČR
Zmena alebo zrušenie objednávky
Vzhľadom k tomu, že využívame maximálne automatizovaný systém na vybavovanie objednávok, je veľmi náročné meniť objednávku. V prípade, že sa rozhodnete pre zmenu je možná len do momentu pred expedovaním tovaru. Po jej odoslaní to žiaľ možné nie je.
Rozhodne sa Vám pokúsime vyjsť v ústrety a vykonať zmenu,ak to bude v našich silách. Kontaktujte nás +421 948 901 212
Vianočné osvetlenie decoLED prechádza prísnymi kontrolami a spĺňa najnáročnejšie podmienky.
Reklamácia vianočného osvetlenia
Prosíme Vás, aby ste starostlivo vyskúšali Váš výrobok pred tým, ako ho budete chcieť reklamovať. Niekedy môže ísť len o otočenie konektora o 180 stupňov. Přečítajte si tiež článok často kladené otázky . V prípade, že si neviete dať rady, kontaktujte nás.
Produkty, ktoré nemôžete vrátiť alebo vymeniť
Ide o výrobky, ktoré sú vyrobené na mieru presne podľa Vašich požiadaviek. Napr. svietiace logo Vašej spoločnosti alebo podobné zakázky.
Postup reklamácie
Pri uplatňovaní reklamácie by mal kupujúci postupovať v súlade s obchodnými podmienkami a dodržať nasledujúci postup:
- Kupujúci informuje predávajúceho e-mailom o jeho úmysle reklamovať tovar. Uvedie v ňom kód a názov výrobku, číslo faktúry a dodacieho listu, dátum vystavenia dokladu o predaji a podrobný popis závady.
- Do 24 hodin (v pracovné dni) budú kupujúcemu zaslané informácie o ďalšom postupe.
- Po dohode s predávajúcim zašle kupujúci reklamovaný výrobok v pôvodnom obale, s príslušenstvom a kompletne vyplneným reklamačným protokolom.
- Podmienkou akceptovania reklamácie je aj doručenie originálu dokladu o kúpe tovaru a príslušného dodacieho listu.