Často kladené otázky


Prosím pred tým, než budete kontaktovať zákaznícku podporu, prečítajte si nasledujúce otázky, ktoré možno vyriešia Váš problém. Samozrejme v prípade akéhokoľvek dotazu nás neváhajte kontaktovať, radi sa Vám budeme venovať.

1. Objednal som si farebné vianočné osvetlenie, ale vyzerá ako jednofarebné?
Až po zapojení výrobku do siete zistíte farbu svetla. Nerozsvietené LED vyzerajú vždy ako štandardné biele.

2. Prečo osvetlenie na batérie jemne preblikáva, alebo nesvieti dostatočnou intenzitou?
Intenzita osvetlenia na batérie môže byť ovplyvnená použitými batériami. Napr. nabíjacie batérie majú nižšie napätie, než tie klasické, takže môžu spôsobovať slabšiu intenzitu svetla. Batérie nemusia byť plne nabité, prípadne môže ísť o staršie batérie. v tomto prípade odporúčame vyskúšať nové batérie.

3. Máte tlačený katalóg?
Áno, máme a veľmi radi Vám ho zašleme. Kontaktujte nás.

4. Kde môžem vidieť produkty decoLED?
Navštívte náš „Vianočný dvor“ v Dobrovízii, na Prahe Západ, kde pre vás vždy v adventnom čase otvárame maloobchodnú predajňu. Prístupné sú aj ostatné priestory Vianočného dvora so svetelnou výzdobou, vianočné dielne pre deti aj naša kaviareň.

Otázky ohľadom doručenia


Pokiaľ Vás zaujímajú otázky ohľadom doručenia Vašich zásielok, určite Vám táto sekcia pomôže.

1. Keď je tovar skladom, kedy môžem očakávať zásielku?
Vďaka prepojeniu skladového systému priamo s naším e-shopom máte istotu, že tovar máme naozaj skladom. Pokiaľ bude objednávka prijatá do 10:00, môžete očakávať balík už na druhý deň.

Pokiaľ ste sa rozhodli svoju objednávku uhradiť bankovým prevodom, zásielku odosielame v momente prijatia platby na účet.

2. Môžem dobierku uhradiť kartou?
Áno, u všetkých dopravcov máme povolenú možnosť platby kartou.

3. Je možná zmena doručovacej adresy po expedícii zásielky?
Áno, zmeniť doručovaciu adresu väčšinou možné je. Je ale potrebné kontaktovať dopravcu s číslom zásielky a iné doručovacie miesto dohodnúť priamo s ním. Väčšinou to znamená aj oneskorenie doručenia o jeden deň.

4. Faktúra nie je v balíčku, kde ju nájdem?
Daňový doklad nie je súčasťou balíčka, pri tovare nájdete dodací list na kontrolu, či vaša zásielka obsahuje všetko, čo ste si objednali. Faktúru zasielame elektronicky. Nájdete ju v prílohe správy, ktorú Vás informujeme o odoslaní balíčka. V tomto emaile nájdete aj číslo zásielky u vami zvoleného dopravcu a reklamačný formulár pre prípad, že by ste s objednaným tovarom neboli spokojní.